Sabtu, 21 September 2013

tajuk cerpen baru akan datang..

assalamualaikum..
selepas cerpen pertama saya publish di blog ni dan promo dekat facebook, Alhamdulillah ada peningkatan dalam kalangan readers.. tak sngka untuk cerpen mcm tu, dpt menarik pembaca hampir 400 org.. hehe.. mybe sikit, tp itu pun sy dh trlalu bersyukur..
cerpen cinta itu milikku... selamanya, dpt bnyk komen dr kalangan rakan2 sy sendiri.. sy nk minx maaf bg yg rasa tak best atau kurang menarik atau trlalu rngkas ceritanya.. InsyaAllah, cerpen yg akan datang sy akan cuba perbaiki sedaya upaya.. tajuk cerpen kedua sy letak HADIRNYA CINTA TANPA UNDANGAN.. xsempat lg nk habiskan menaip cerpen tu coz exam percubaan spm yg berlangsung selama 3 mnguu.. mmg sgt memenatkan otak.. huhuhu..
terima kasih kepada sesiapa yang sudi membaca karya sy yg xseberapa ni..
biasalah budak baru belajar menulis, terpaksa bertatih dulu.. kalau ada salah dan silap, harap dimaafkan.. dan jgn segan2 tinggalkan komen yer.. hehe..
bagi sesiapa yg sudi menegur kesilapan sy, terima kasih sy ucapkan..
dan kalau ada sesiapa yg sudi juga mengajar dan mendidik sy menulis dengan lebih baik, sy sgt hargainya.. terlalu berterima kasih bg yg sudi berkongsi ilmu pd sy yg terlalu mentah dan cetek dlm dunia penulisan ni..
mmg niat sy dr mula sy mengenal apa itu novel lg, sy dh bercita2 nk jd penulis.. bukan kerana mrasakan yg penulis itu dpt nama dan populariti dgn cpt tp kerana mmg minat.. hehe..
tp, sy hanya sekadr bercita2.. manalah tahu ada rezeki kan?? haha.. terima kasih semua..
saying semua yg sudi lyn celoteh sy yg merepek merapu ni.. hehe.. love 4 ever..

2 ulasan: